//////

Lepsza lojalność klienta wobec marki – agencja social media Warszawa

Jednym z głównych celów prawie wszystkich firmy jest rozwijanie lojalnej bazy klientów. Biorąc pod uwagę, że zadowolenie klientów i lojalność wobec marki idą zazwyczaj w parze, ważne jest, aby regularnie angażować się w kontakt z klientami i nawiązywać z nimi więź. Agencja social media Warszawa stwarza lepszą lojalność klienta wobec marki. Media społecznościowe nie ograniczają się tylko do prezentacji kampanii promocyjnych i produktów marki. Klienci postrzegają te platformy jako kanał usługowy, dzięki któremu mogą komunikować się bezpośrednio z firmą. Obecni klienci są najbardziej lojalni w stosunku do marek. Osoby urodzone pomiędzy początkiem lat 80 i początkiem 2000, czyli pokolenie millenialsów, wkrótce całkowicie pochłonie rynek. Badania pokazują, że ten segment klientów jest bardziej lojalny wobec marek, które bezpośrednio angażują się w mediach społecznościowych. Technologia jest wymagana podczas komunikacji z markami, firmy muszą wdrożyć marketing w mediach społecznościowych, by stać się widocznym.

Comments are closed.