//////

Gadżety reklamowe dla firm – wady

W dzisiejszych nowoczesnych czasach jest po prostu multum środków służących do nadania rozgłosu swojej własnej firmie. Nie mówimy nawet o tradycyjnych środkach reklamy, których cena często przewyższa możliwości finansowe średnich i małych przedsiębiorców. Chodzi tu bardziej o alternatywne środki promocji. Należą do nich na przykład gadżety reklamowe dla firm, reklama internetowa oraz wiele, wiele innych.

Ze wszystkich sposobów na alternatywną reklamę gadżety reklamowe dla firm wydają się jednak najciekawszą propozycją. Niemniej jednak, taki sposób podejścia do problemu nie posiada samych zalet. Co przemawia przeciw gadżetom reklamowym?

Przede wszystkim to, że przez potencjalnego klienta gadżety reklamowe dla firm bardzo często traktowane są jako nieszkodliwe zabawki albo niepotrzebne śmieci. Kalendarze reklamowe daje się do zabawy dzieciom lub pali w piecu. Długopisy często szybko przestają działać i walają się po kątach domu. Wizytówki z kolei, zajmują często wolne przestrzenie portfela czyniąc go grubszym i cięższym.

Zanim więc zdecydujesz się na gadżety reklamowe dla firm jako na sposób na promocję, zastanów się dwa razy!

Comments are closed.